.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخاب هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران گلستان

جلسه مجمع عمومی انجمن صنفی روزنامه نگاران استان گلستان به منظور انتخاب اعضای جدید هیات مدیره و بازرسین این انجمن پیش از ظهر امروز (پنجشنبه )در مجموعه فرهنگی میرداماد گرگان برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز ، پس از شمارش آرای اخذ شده آقایان: احمد رائیجی، غلامرضا ولی پور و خانم ها: منصوره مرتضائی، زهرا رجبی و زهرا بهرامی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران برای مدت سه سال انتخاب شدند.

همچنین، خانم سودابه شیخ و آقای اسماعیل میری به عنوان بازرس اصلی هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران برای مدت یک سال انتخاب شدند.

در اين جلسه آقای سید جواد حسینی و خانم فهیمه بیدخوری نيز به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران برای مدت سه سال و خانم سمیه مرادقلی به عنوان بازرس علی البدل هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران برای مدت یک انتخاب شدند.

گفتنی است، "غلامرضا ولی پور" و "منصوره مرتضائی" برای دومین دوره متوالی به عضویت هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان گلستان انتخاب شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ابوطالب ندری 29 مهر 1390
اسم ان انتخابات نبود ، بنویسید انتصابات !!!
در حالی که دوستانی و اینجانب برای هییت مدیره ثبت نام کرده بودیم ، به هیچ عنوان خبری تا قبل از رای گیری یعنی حدود ساعت 11 توسط یکی از هییت مدیره قبلی ، خبری ندادند و در این خصوص دوستان خبرنگار و همکاران گرامی حرفهایم را تصدیق میکنند و شدیدا به این عملکرد اعتراض داریم و طبق روال قانونی ان پیگیری میکنیم.
در حالی که همکارانی که در انتخابات حییت مدیره حضور داشتند و اعتراض داشتند به این عملکرد ، ساعتی قبل از رای گیری در جریان امر قرار میگیرند.
اطلاعات بیشتر در روزهای اینده خواهید شنید.
نا شناس 29 مهر 1390
ولي پور كه ادعا شده در اين خبر براي بار دوم انتخاب شده يكي از افراديست كه جز به سود شخصي خود نظر ندارد و حضورش در اين انتخابات هم غيرقانونيست.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.813 seconds.